Tricoter la cheville haute Baby Booties Patterns gratuit Instructions

Knit Ankle High Baby Booties Free Patterns Instructions


Vidéo de modèle gratuit de bottillons tricotés pour nouveau-né

Som virknadsvän för både en hobby och ett företag har jag provat många virkningsuppsättningar, böcker, mönster och allt annat som har att göra med virkning.



Mina vänner och familj frågar mig ibland vad jag vill ha till jul eller min födelsedag och jag försöker komma med en ny virkningsgadget eller en virkad bok som jag skulle vilja ha. För de människor som inte virkar har de ingen aning om vilken typ av gåva de ska köpa till den som älskar att virka. Så jag har satt upp en kort lista över mina favoritbitar relaterade till virkning.



först Förvaringskärl: Om personen du köper en present till är något som jag, rinner tråden över alla behållare i ditt hus. Många av oss virkar inte att gå till en hantverksbutik utan att trasiga i garnavdelningen. Detta betyder extra garn, vilket innebär att vi behöver extra lagring. Bra förvaringsbehållare är tygfodrade korgkorgar, stora plastskålar, rymliga bärväskor och golvkorgar. Det finns specialdesignade golvkorgar för garn och tillbehör som finns i hantverksbutiker och online på Herrschners.com.